آخرین مطالب ارسالی
Last Posts
آهنگ های ویژه
Best Posts
کاشت مو
بهترین سایت کاشت مو با کمترین قیمت
کلینیک زیبایی
حتماً دانشجو جذب خواهیم کرد

فصل چهارم: بزرگ‌ترین بحران “ما رو بفروشید!”

 

Raiko San story 5 min min - فصل چهارم: بزرگ‌ترین بحران – "ما رو بفروشید!"

حتماً دانشجو جذب خواهیم کرد:

نورین شروع به صحبت کرد و گفت: “بهتر است روی برنامه آنلاین مدرسین متمرکز شویم. با وجود کاهش ثبت‌نام در برنامه آموزشی حضوری، کاهشی در تعداد دانشجویان برنامه آنلاین نداشتیم. دلیل کاهش در برنامه حضوری به خاطر شنیدن خبر گردباد بوده است. درنتیجه باید فروش کالج را از طریق آموزش آنلاین افزایش دهیم.”

اولین کسی که عکس‌العمل نشان داد دالی بود. او گفت: “همین کار را می‌کنیم! حالا بیایید نوبت‌ ها را مشخص کنیم و فوراً دست‌ به‌ کار شویم. برای ما هم‌ کلاس‌های ۱۰۰ امتیازی در نظر بگیرید. حتماً دانشجو جذب می‌کنیم.”

در مورد برنامه آموزش مکالمه آنلاین، مدرسین دارای امتیازات مختلف هستند. مدرسین تازه‌کار ۲۵ امتیازی، مدرسین در حد متوسط ۵۰ امتیازی و در آخر مدرسین کارکشته و حرفه‌ای ما که به “سوپرتیچرز” معروف‌اند، ۷۵ امتیازی هستند. لقب سوپرتیچرز در ابتدا به سرپرست‌ها داده شد. آن زمان یکی از کارمندان انگلیسی‌ زبان اهل انگلستان به ما گفت که به کار بردن واژه سوپرتیچرز کمی عجیب است و به‌ جای آن از واژه «سنیور تیچرز»  که مرسوم‌تر است، استفاده کنیم. بااین‌وجود، به عقیده من لقب “سوپر تیچرز” آوای بهتری داشت و باعث می‌شد مثل سوپر مدل‌ها جذاب‌تر به نظر بیایند! در آخر آن کارمند انگلیسی تسلیم شد و از آن‌پس به همه آن‌ مدرسین، لقب “سوپر تیچرز” دادیم. آن کارمند انگلیسی نامش جیمز است و درواقع از دانشگاه آکسفورد در رشته زبانشناسی فارغ‌التحصیل شده است. او نابغه‌ای است که دارای ۳ مدرک فوق‌لیسانس نیز هست.

ما اکنون ۷ سرپرست داریم که در ابتدا سوپرتیچرز بودند. تحت نظارت آن‌ها ۲۰ مربی داریم که وظیفه تربیت مدرسین جدید را بر عهده‌ دارند و مستقیماً تدریس نمی‌کنند. سپس سوپرتیچرز‌ها قرار دارند که رهبران آموزش مدرسین محسوب می‌شوند.

حرف دالی این بود که ما می‌بایست افراد با مقام  بالاتر از سوپرتیچرزها را در ساختار برای تدریس آماده می‌کردیم. او گفت: “ما به‌عنوان سرپرست باید ۱۰۰ امتیازی باشیم. قطعاً دانشجو خواهیم گرفت. بهتان نشان خواهم داد.”

هر موقع مسئله‌ای پیش می‌آمد، زت در صف اول برای رفع مشکل حرکت می‌کرد. او رهبر با جذبه‌ای است و اغراق نیست اگر بگویم هر ۴۰۰ مدرس مشغول به کار در کالج به او احترام می‌گذارند. زت گفت: “اول باید نماینده هر گروه را جمع کنیم و جلسه‌ای داشته باشیم. همچنین باید از تمامی مدرسین که در بخش آموزش آنلاین در حال حاضر کار می‌کنند بخواهیم که تلاش خود را دو برابر کنند تا بتوانیم تعداد جذب دانشجو را افزایش دهیم. هرچه هدفمان بزرگ‌تر باشد بهتر است. دزیره بیا با کمک هم برنامه را منظم کنیم. به‌طور حتم، حداقل ۲۰% افزایش‌خواهیم داشت.”

 

 

ادامه دارد…

فصل چهارم: بزرگ‌ترین بحران – “ما رو بفروشید!”

۱ (۲۰%) ۱ رای

 ارسال در حدود 5 روز قبل  ادامه مطلب »